20 November - GRATTIS!

Hej sötnosar! ^^

Idag förlovar min 20-åriga syster sig. Det ska bli fest i Rissne - Valla park kl: 20:00-03:00 :)
Det kommer bli så himla kul. Jag har längtat efter den här dagen så länge. Att få se sin storasyster
förlova sig är det bästa som kan hända. Förutom att man själv kan förlova sig.
KOLLA VAD HON FICK FÖR BLOMBUKETT I MORSE:

Hon fick blombuketten av min pappas kompis. Visst är han snäll?
Min storasyster blev så himla glad att hon inte kunde sluta prata om den.
Hon bad min pappa ringa hans kompis och säga tack, hon tog kort på den och har sagt
minst 10 gånger ''gud vad snäll han är'' och ''den är så himla fin'' :) GRATTIS MAGGIE!
Min mamma och pappa är gladast. Dem tyckte det är så kul att äntligen få se sin lilla dotter
bli vuxen och förlova sig. Och snart kanske det blir bröllop också?

SÅHÄR SER HENNES KLÄNNING UT (DÅLIG BILD - TAGEN MED WEBCAM)


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

fin klänning! :)

2010-11-20 @ 22:48:37
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Tack för tipset om vad jag ska köpa till min kille förresten! :D Det e bara bra med mig, hur är det själv? :)

2010-11-20 @ 22:50:41
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0