Första testet, strax kommer andra!

Om just dig
Namn: Miranda Matti
Född: 31 Augusti.
År: 1998.
Bor: Sundbyberg.
Smeknamn: Mirre.
Längd: 163,8 cm  
Vikt: 50kg
Skola: Kulturamaskolan.

Har du under denna månad:

Saknat någon: Ja. Jag tror det.
Ångrat något: Ja, men inte så mycket.
Ljugit: I do not rembember.
Svikit någon: Ja. En gång.
Känt dig sämst: Nej. Jag älskar mitt liv.
Gråtit: Jag är inte nån liten bebis.
Skrattat: Ja. Det gör jag varje månad.
Varit sjuk: Nej. Jag är aldrig sjuk.
Varit utomlands: Nej, jag har inte varit utomlands.
Pussat någon: Nepp, ingen puss.
Träffat någon som du chattat med på datorn: Nej.

KÄNSLOR
Gråter du ofta: jadå :)
Skrattar du ofta: jadå.
Hur känner du dig just nu: Trött och glad.
Hur har du mått den senaste tiden: Bra. Aldrig dåligt.
Har du funderat på självmord: Nej det har jag inte.

ÖVRIGT
Har du några hemligheter för dina föräldrar: Nejdå :)
Blir du lätt förälskad: Nej, inte så himla lätt.
Är du kär i kärleken: Nej, det är jag inte.
Tror du på ett föralltid: Alla för ju tills sist så nej.
Är du förälskad just nu: Nej.
Om ja, vem: Om ja skulle jag inte ens berätta.
Vilken sorts killar gillar du: Jag gillar såna som har känslor.
Har du blivit sårad av kärleken: Nejdå. Ingen vågar svika mig. Haha XD
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja. Kärleken har bringt mig familjen och vännerna.
Ska en kille vara söt eller het: Både och men helst het.
Ska en kille vara lång eller kort: Haha. En normal kille ska vara lång.
Ska en kille vara blond eller brunett: Brunett helst. Gillar inte blonda killar.
Får du många killar: Jag har killkompisar men ingen av dem är särskilt söta..

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: Brunett såklart :) ^^
Ögon färg: Det vanliga. Bruna.
Långt eller kort hår: What do you think? Kort. Men inte så kort.
Snygg eller ful: Snygg som vanligt.
Nöjd över dig och ditt utseende?: Ja, verkligen.
Brukar folk säga att du är snygg,söt,vacker: Ja. Jag hör det varje dag :P
Har någon sagt att du borde bli modell: Haha. Ja. Men det var längesen.
Har du långa naglar: Nej det har jag inte.
Sminkar du dig: Bara lite mascara.
Varför, är du inte vacker utan? Jag är vacker utan men vackrare med.
Brukar folk säga att du ser äldre ut? Dem brukar det när jag nämner min ålder, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0