Första testet.

Min kompis Therese tycker att jag borde börja med lite tester här på bloggen så..
Hur bor du: Jag bor i en lägenhet.
Brukar du komma i tid: Ja, jag är väldigt snabb.
Hur lång är du: Jag är 163 cm lång.
Kan du laga mat: Jag kan laga sallad?
Vad jobbar du med/pluggar du: Ingenting alls.
Vad har du på dig just nu: Leggins, långtröja, fjällräven jacka, strumpor & skor.
Har du någon fobi: Ja. Spindlar och blod.
Hade du en bra kväll igår: Japp. En toppen kväll faktiskt!
Din favoritdryck på morgonen: Varmchocklad.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Veckopeng.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, det har jag.
Vad hade du sönder senast: Jag kommer inte ihåg.
Vem snackade du med senast: Min lillasyster.
Varm favoritdricka: Varmchocklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag kommer inte ihåg.
Saknar du någon just nu: Nej, det gör jag inte.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Detdu, det finns en massa.
Någon jag stör mig på: En tjej i min klass xD
Intressen: Sjunga, dansa, spela teater, fotografera, blogga & baka.
Under fritiden: Är jag med kompisar och skriver manus.
senaste person du kramade: Jag kommer inte ihåg.
Senaste person du ringde: Min kusin Mariam tror jag?
Senaste person som ringde dig: Min kusin Vanessa.
Vad drack du senast: Jag kommer inte ihåg.
Vill du ha barn: När jag blir 20 ja.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, då blir jag tonåring!
Har rakat dina ben någon gång: Nej, det har jag inte.
Är du sugen på något nu: Nej. Har ont i magen.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe.
Använder du hudkräm: Ja, för att få bort finnarna.
Micro-pop eller poppa själv: Bio-popcorn! ^^
Brukar du baka: Ja, ibland med kompisar.
Röstade du i det senaste valet: Nej jag är bara 12.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, det är toppen.
Vilken låt lyssnade du senast på: Jag kommer inte ihåg.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, min egen säng inatt.
Vad tycker du är äckligt: Blod, spindlar och massa annat.
Har du pengar på mobilen: Ja, 11.87 :)


Kommentarer
Postat av: Paulina & Pernilla

Fin blogg :D

2010-11-13 @ 15:14:40
URL: http://panapeach.blogg.se/
Postat av: Paulina & Pernilla

Sv: Kul med visat intresse, dock så gör vi tyvärr inte design till andra (om vi börjar så läggs de dock upp på bloggen, så håll utkik) och jag hittade hit genom kommentarerna på en annan blogg, komplicerat! haha ;)

2010-11-13 @ 15:25:01
URL: http://panapeach.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar: Nej då , det har jag inte glömt.

Vi ska vara hemma & äta god mat.

Jag har köpt en chokladask , ett kuddöverdrag som det står "världens bästa pappa på" och sedan några runda chokladbollar med fyllning i + så håller jag på med en bilpärlplatta.. eftersom han älskar bilar :] Hur ska du fira?

2010-11-13 @ 15:36:54
URL: http://baramatiilda.blogg.se/
Postat av: ...

Du är inte snabb

2010-11-20 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0