Min dag & lite mer.

Japp!

Nu är det äntligen gjort. Jag har anmält mig till öppen scen den 24/11 klockan 10:00!
Jag ska nämligen sjunga helt ensam låten this is me med Demi Lovato.
Eller så ska jag sjunga med Alexander och Maria som går i 6A. Då ska vi sjunga the climb :)
Jag hoppas att dem är intresserade, om dem inte är det så hoppas jag iallafal att dem kommer
och kollar på när jag sjunger. Det ska bli så kul men lite pinsamt är det fortfarande XD
Nu är min pappa påväg till Arlanda för att ta ett flyg till Syrien. Han är tillbaka på Fredag.
Just nu ska jag skicka ett mejl till krånglig&konstig om hur jag vill ha min design.
Jag funderade på att skaffa en helt ny bloggdesign eftersom att den jag har nu inte är så fin.
Visste ni att mina favoritdagar i veckan är Måndagar & Fredagar.
Varför Måndagar? Jo för att vi börjar 09:00 och slutar 14:15.
Varför Fredagar? För det är då man kan säga ''ÄNTLIGEN HELG!''
Idag i skolan har jag haft lektionerna:
♥ Teater
♥ Sång
♥ Mentorstid
♥ Studietid (valfritt arbete)

Kommentarer
Postat av: melina'

Bra ! Varit på dans, och du ? :)

2010-11-15 @ 18:25:50
URL: http://notperfeect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0