ÖPPET HUS ^^

Hej! :)

Nu har det varit öppet hus idag i min skola mellan 18:00-20:00.
Vilma, Rachel, Ahmed, Rina & Alyssa kom. Jag räknade inte med Ahmed, Alyssa & Rina.
Men dem svek mig inte så dem kom och såg när jag sjöng.
Det vart fika försäljning, dansuppträdande, teateruppvisning och annat kul.
Jag fick inte stå och sälja vid cafét idag men det var iallafall kul.
En massa blev intresserade av att söka. Vilma, Rachel & Alyssa vart intresserade.
Så dem tog en blankett. Så dem kanske ska börja i min skola efter jullovet.
Nu måste jag gå äta. Men jag kanske skriva sen /puss.


Kommentarer
Postat av: melina'

samma =D

2010-11-17 @ 21:16:20
URL: http://notperfeect.blogg.se/
Postat av: ...

Du vet väl att om dom söker NU så kommer dom in efter sommarlovet xDxDxDxD

2010-11-20 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0