Test 2 - SEN JAG BÖRJADE BLOGGA!

TEST, TEST, TEST, TEST - SNYGGAREBLOGG.SE!
Vilken svordom använder du mest? Jävla & Fan.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Min hjärna är min väckarklocka.
Var köper du dina matvaror ifrån? Det är inte jag som köper dem.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och faktiskt. Men helst ta bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En helt ny iPhone4.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej, faktiskt inte.
Vad åt du till middag senast? Jag åt nämligen nån köttgryta med ris.
Kan du vissla? Visst kan jag vissla men inte så himla bra.
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja. Det var det enda jag tittade på.
Äger du några popband t-shirts? Nej. Jag gillar inget band alls.
När flög du senast? I Maj eller Juli tror jag. Jag kommer inte ihåg.
Vad pratar du för språk? Svenska, arabiska & lite spanska.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej. Jag är nöjd med ett hål i örat.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn, läsk och lite gott godis.
Vad har du för väder? Just nu är det regnit, väldigt regnit.
När sov du senast på golvet? Jag har aldrig sovit på golvet. Bara på en madrass :)
Vilken är din favorit drink? Varmchocklad tycker jag är supergott.
Gillar du din boendesituation? Ja, men bättre finns det väl, antar jag.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9-10 timmar antar jag.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej. Faktiskt inte.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag brukar inte prata.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Jag blir nämligen 13. TONÅRING!
Tror du på liv på andra planeter? Nej, det gör jag verkligen inte.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ''Ta det positivt, det händer aldrig mer''
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det beror på. Helst vid 20 åldern.
Tycker du om att krama folk? Ja. Det är nåt av det bästa jag vet.
Äger du en digitalkamera? Ja, jag äger en digitalkamera.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen kändis alls.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, det är lugnt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej. Jag älskar att äta kött.
Är du mörkrädd? Ja. Super mörkrädd. Ingen är räddare än mig, belive me.
Tre saker du alltid har med dig? SL-kortet, lite pengar & en penna.


Kommentarer
Postat av: melina'

okeey, haha hur menar du ? :O

2010-11-15 @ 18:54:19
URL: http://notperfeect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0